אפיונים התנהגותיים של תלמיד/ה עם ירידה בשמיעה

  • התלמיד שואל לעתים קרובות "מה?"
  • אינו מגיב כאשר פונים אליו מהגב או ממרחק.
  • הוגה צלילי דיבור מסוימים באופן משובש וקולט מילים חדשות בצורה משובשת.
  • מתפקד טוב יותר במצבי תקשורת ישירה לעומת תקשורת בקבוצה ובתנאי רעש.
  • תשובותיו כלליו
  •  
  • ת, אינן מחייבות ולעתים אינן לעניין.
  • נראה תלוי בפני הדובר לקליטת המסר.
  • נוטה להחמיץ מידע והודעות שנמסרו בעל פה.
  • יש תחושה שהתלמיד "לא תמיד בעניינים"
  • מבקש סיוע מחברו לשולחן להבנת הוראות המורה.
הגדרות כלליות כניסה למערכת