אפיונים התנהגותיים של תלמיד/ה עם ירידה בשמיעה
- התלמיד שואל לעתים קרובות "מה?"
- אינו מגיב כאשר פונים אליו מהגב או ממרחק.
- הוגה צלילי דיבור מסוימים באופן משובש וקולט מילים חדשות בצורה משובשת.
- מתפקד טוב יותר במצבי תקשורת ישירה לעומת תקשורת בקבוצה ובתנאי רעש.
- תשובותיו כלליו
- ת, אינן מחייבות ולעתים אינן לעניין.
- נראה תלוי בפני הדובר לקליטת המסר.
- נוטה להחמיץ מידע והודעות שנמסרו בעל פה.
- יש תחושה שהתלמיד "לא תמיד בעניינים"
- מבקש סיוע מחברו לשולחן להבנת הוראות המורה.